.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرایان نباید بیش از سه کاندیدا داشته باشند

ابولقاسم رئوفيان عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري معتقد است اصولگرايان بايد بادو يا سه کانديدا درعرصه انتخابات حضور يابند زيرا ورود به انتخابات با يک کانديدا نمي تواند اجماع کلي در جبهه اصولگراي بوجود آورد.

رئوفيان در گفت وگو با خبرنگارعصر ايران درپاسخ به اين پرسش که اصولگرايان با يک کانديدا وارد عرصه انتخابات خواهد شد گفت:آنچه مسلم است تکثر در کانديداها موجب افزايش هر چه بيشتر شرکت کنندگان در پاي صندوقهاي راي خواهد شد و کمک به مشارکت حداکثري مردم که به عنوان مهمترين استراتژي انتخاباتي مي توان از آن نام برد.

وي اظهار داشت:از سوي ديگر تکثر کانديدا موجب تقسيم آراء بين نامزدها در يک جناح خواهد شد،اما هر چهره اي که مطرح است وپايگاه مردمي دارد وقتي وارد عرصه رقابت شود آراء بخشي را بخود اختصاص مي دهد ضمن اينکه آراء خاکستري هم به سمت خود جذب کند وممکن است برخي که در انتخابات شرکت نکنند به پاي صندوق آرا بکشد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري افزود:امکان تحقق استراتژي تک نامزدي را در اصولگرايان نمي بينم و به تعبيري امکان تحقق اين استراتژي نيست.

رئوفيان گفت:امکان دستيابي به اجماع بر سر يک نامزد در جبهه عظيم اصولگراي به لحاظ طيفهاي متعدد در اين جبهه ميسر نيست لذا معتقدم از طرفي نبايد به سمت تکثر رفت بلکه حداکثر به 2يا3 کانديدا رضايت داد.
وي اظهار داشت:البته سعي بر اين است که به يک کانديدا واحد برسيم اما فکر مي کنم بيش از اين نبايد وقت را مصروف به يک نامزد کرد چون پيش بيني من اين است چنين اتفاقي نخواهد افتاد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري افزود:اگر بخواهيم به اجماع نسبي برسيم آن وقت فرصتها را از دست خواهيم داد و بعد ممکن است دچار يک انتخابات چند قطبي شويم،بنابراين نبايد اجازه دهيم بيش از 2يا3 نامزد در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

رئوفيان در پايان گفت:اصلاح طلبان اکنون در انتخابات چند قطبي حضور يافتند ولي اصولگرايان نبايد اجازه دهند حضور آنها چند قطبي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.